Új Felhasználóinknak ajánljuk - Hasznos ügyfélszolgálati információk
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Amennyiben ügyeit személyesen intézné, ügyfélszolgálati irodáink címét és nyitvatartási rendjét ide kattintva elérheti.
Telefonos ügyfélszolgálatot is működtetünk, a helyi tarifával hívható 06 40 922 334 ügyfélszolgálati hívószámunkon állnak kollégáink rendelkezésére.
Egyes ügyeit az első számla kézhezvételét követően online is intézheti, a részletekről tájékozódjon honlapunkon, az Ügyfélszolgálat főmenü alatt.
MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS
Műszaki meghibásodás esetén kérjük, tárcsázza az ingyenesen hívható 06 80 922 333 hibabejelentő hívószámunkat. A település irányítószámának megadását követően az illetékes diszpécserközpontba érkezik hívása.
Kollégáink emellett a területi üzemmérnökségi központjainkban személyesen is fogadják a műszaki hibabejelentéseket.
VÍZMÉRŐ LEOLVASÁS
Munkatársaink — akik fényképes igazolvánnyal rendelkeznek — rendszerint 6 havonta keresik fel Önt, hogy leolvassák otthonában a vízmérőállást.
Amennyiben havonta kívánja megadni mérőállását, az első számla kézhezvételét követően bejelentheti minden hónap 10-e és 20-a között az alábbiak szerint:
- Telefonon: 06 40 922 334 (helyi tarifával hívható hívószámunkon)
- Online: a www.alfoldviz.hu weboldalunk főoldalán elérhető vízmérőállás bejelentése ikonra kattintva, vagy az itt elérhető felületen.
A mérőállás bejelentéséhez előzetes regisztráció szükséges, melyet megtehet személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban, telefonon a helyi tarifával hívható 06 40 922 334 ügyfélszolgálati hívószámunkon, vagy e-mailen az ugyfel@alfoldviz.hu címre küldött levélben.
SZÁMLÁZÁS
Lakossági felhasználóink részére a féléves leolvasások között havonta átlagszámlákat bocsátunk ki, melyeket negyedévente hármasával, egy borítékban kézbesítünk. A postázott számlák közül minden hónapban egyet, az adott hónapban esedékes számlát szükséges kiegyenlítenie.
A féléves leolvasásokat követően, évente két alkalommal elszámoló számlát állítunk ki felhasználóink részére.
Honlapunkon keresztül lehetőség van E-számla regisztrációra, amely mindamellett, hogy igazán kényelmes és környezetbarát, számos további előnyt biztosít az Ön számára. E-számla szolgáltatásunkról ide kattintva tájékozódhat.
A SZÁMLÁZÁS ALAPJA
A szolgáltatás átvétele során a vízmérők időközi leolvasására nem kerül sor. Az első számláit a korábban szolgáltatást végző Társaság adatbázisában nyilvántartott adatok alapján készítjük el. Önnek ezzel kapcsolatban nincsen semmi teendője.
Amennyiben a számlázási adataiban változást szeretne bejelenteni, ügyfélszolgálati irodáinkban megteheti.
MENNYISÉGARÁNYOS DÍJ 2014. JANUÁR 1-TŐL
A víziközmű-szolgáltatás díjai a szolgáltató-váltás során nem módosulnak, Társaságunk a jelenlegi díjakon üzemeltet tovább.
DÍJFIZETÉS
A fogyasztás ellenértékét lehetősége van kiegyenlíteni csekken, emellett használhatja a csoportos beszedési megbízást is. Átutalhatja a díjat online, vagy készpénzzel is befizetheti pénztárunkban.
BEKÖTÉSI VÍZMÉRŐK CSERÉJE
A bekötési vízmérők cseréjét Társaságunk munkatársai végzik, akik igazolvánnyal rendelkeznek. Az igazolványok hitelessége a 06-66/523-200-as hívószámon ellenőrizhető.
CSOPORTOS BESZEDÉSI MEGBÍZÁS MEGADÁSA
Amennyiben Ön a korábbiakban lakossági bankszámlás számlakiegyenlítéssel fizette vízdíjszámláját, a továbbiakban is választhatja ezt a díjkiegyenlítési módot. Ezzel kapcsolatosan a korábbi szolgáltatótól kapott adatok alapján hamarosan tájékoztató levelet küld Társaságunk az Ön részére az új csoportos beszedési megbízás megadásáról szóló nyomtatványt is mellékelve.
Amennyiben Ön a korábbiakban nem ezen a módon egyenlítette ki vízdíjszámláját, de szívesen váltana erre a kényelmesebb díjkiegyenlítési módra, a részletekről érdeklődjön ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén.
E-SZÁMLA
Engedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk kényelmes, környezetbarát E-számla szolgáltatásunkat.
Az E-számla szolgáltatásnak több előnye is van:
Kényelmes, hiszen az E-számlák kiegyenlítése csupán néhány gombnyomást jelent, nincs többé sorban állás.
Környezetbarát, mivel a számláit elektronikus úton kapja, így nincs a fiókban felesleges papírhalom.
Egyszerű, hiszen számlái áttekintéséhez csak egy számítógép szükséges.
Abban az esetben, ha a csoportos beszedési megbízást és az E-számla szolgáltatást együttesen választja, a fizetési határidővel és a kiegyenlítéssel sem kell törődnie.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését E-számla szolgáltatásunk iránt, bővebb információért kattintson ide, ahol a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztrációt is elvégezheti.
SZÍVESEN VÁLTANA E-SZÁMLÁRA?
NÉZZE, ILYEN EGYSZERŰ!
1. Regisztráljon E-számlára ide kattintva honlapunkon.
2. Amint megtörténik a regisztráció, az Ön által megadott e-mail címre kap egy értesítést a felhasználói azonosítójáról és jelszaváról az E-számla Zrt.-től. (Ezt az első alkalommal, amikor belép a tárhelyére célszerű megváltoztatni.)
3. Ettől kezdve felhasználói azonosítójával és jelszavával beléphet a www.e-szamla.hu weboldalon létrehozott elektronikus tárhelyére.
4. Minden új vízdíjszámlájáról e-mailben értesíti Önt Társaságunk e-számla kibocsátója, az E-számla Zrt.
5. Amennyiben számlájának tartalmával kapcsolatosan kérdése merülne fel, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfel@alfoldviz.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06 40 922 334 –es hívószámunkon.
6. Következő E-számlája érkezéséig nincsen semmi teendője.
További hasznos, általános ügyfélszolgálati információinkért kattintson ide.
Amennyiben a fent leírtakkal kapcsolatban szívesen olvasna bővebben is, esetleg tájékozódna Társaságunk szolgáltatásairól, küldetéséről, böngésszen tovább honlapunkon.
Hasznos időtöltést kívánunk!
Az Ön víziközmű-szolgáltatója az ALFÖLDVÍZ Zrt.