Panaszkezelés
Panaszügyek kezelése
Társaságunk törekszik arra, hogy felhasználóink szolgáltatásainkat megelégedéssel vegyék igénybe. Minden megkeresés esetén próbáljuk a fogyasztó számára is a legkedvezőbb döntést meghozni, azonban legnagyobb igyekezetünk ellenére is kialakulhat olyan helyzet, amikor a felhasználó nem ért egyet döntésünkkel. A fogyasztó panaszát szóban vagy írásban közölheti Társaságunkkal.
A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel. Az írásban érkezett panaszokat egyedi azonosítóval látjuk el és a postai érkeztetés napját minden beérkezett küldeményen feltüntetjük.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben köteles Társaságunk panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indokolással ellátva írásba foglalni, és a fogyasztónak a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldeni, kivéve, ha a fogyasztó panaszát szóban közli és Társságunk az abban foglaltaknak nyomban eleget tesz.
Panaszbejelentés
Bejelentését megteheti személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban vagy telefonon a 80/922-334 telefonszámokon. Írásban bejelentését elküldheti az 5600-Békéscsaba, Dobozi út 5. postacímre. Az elektronikus leveleket az ugyfel@alfoldviz.hu címre várjuk.