Tovább a tartalomra Akadálymentes verzió Normál verzió

Ügyfélszolgálat: 80/922-334
Műszaki hibabejelentés: 80/922-333 ugyfel@alfoldviz.hu | muszakihiba@alfoldviz.hu

Elektronikusan intézhető ügyek, ügyleírások

Vízmérő állás bejelentése
Társaságunknál történt előzetes igénybejelentés után vízmérő állását minden hónap 10-e és 20-a között tudja az adatok megadásával jelenteni. 

Időpontfoglalás
A személyesen intézendő ügytípus megadása után kiválasztva a felkeresendő ügyfélszolgálati irodánkat, a szabad időpontok bármelyikére lefoglalható az időpont.

E-számla
Az E-SZÁMLA nem más, mint egy közhiteles elektronikus számla. Azaz, ha Ön úgy dönt, hogy a ALFÖLDVÍZ ZRT.-nél szeretné igénybe venni ezt a szolgáltatást, akkor a regisztrációt követően a következő vízdíj-számláját már interneten keresztül, elektronikus formában kapja meg.

Saját adatok megtekintése, módosítása (Regisztrációval elérhető szolgáltatás)
A módosított adatok megadása után az „adatok módosítása” gomb megnyomása után ügyfélszolgálatunk e-mail címére levél érkezik melyre ügyintézőnk válasz e-mailt küld az adatok módosításáról.

Átlagmennyiség megtekintése, módosítása 
A módosított mennyiség megadása után az „rögzít” gomb megnyomása után ügyfélszolgálatunk e-mail címére levél érkezik melyre ügyintézőnk válasz e-mailt küld az adatok módosításáról.

Mérőállások megtekintése (Regisztrációval elérhető szolgáltatás)
A felhasználási helyén rögzített vízmérőállások tekinthetők meg 1 évre visszamenőleg.

Folyószámla információk (Regisztrációval elérhető szolgáltatás)
Az egy évre visszamenőleg kiállított a számlák láthatók felsorolva illetve a számlák aktuális egyenlege.

Számlamásolat igénylés (Regisztrációval elérhető szolgáltatás)
Az egy évre visszamenőleg kiállított számlákról lehet a mellettük lévő négyzetbe tett pipával másolatot kérni, vagy  csekket (kivétel az e-számla). Az indoklás megadása után a „kérelem elküldése” gomb megnyomása után ügyfélszolgálatunk e-mail címére levél érkezik melyre ügyintézőnk választ küld a kért másolatok mellékelésével.