TÁJÉKOZTATÁS EGYES TEVÉKENYSÉGEK ÚJRAINDÍTÁSÁRÓL
Az országos rendelkezéseket figyelemmel kisérve az alábbi tevékenységeket indítottuk újra:
- csatorna-kamerázás
- bekötési vízmérők időszakos cseréje (társasházi mellékmérők még nem)
- bekötési vízmérők leolvasása (társasházi mellékmérők még nem)
- kút- és búvárszivattyú javító vállalkozási feladatok elvégzése
- felhasználóváltás esetén a felhasználási hely jogszabály szerinti ellenőrzése
- fizetési felszólítók kiküldése egyelőre szolgáltatás korlátozási, kikötési figyelmeztetés nélkül
- csatornarákötések helyszíni ellenőrzése.
A koronavírus-járvány veszélyeire való tekintettel az ügyfélszolgálati irodákban és valamennyi műszaki irodában a személyes ügyfélkiszolgálás, valamint a személyes műszaki ügyintézés továbbra is szünetel.
Kérjük Ügyfeleinket, hogy személyes megjelenés helyett telefonon, írásban vagy a Társaság honlapján elérhető ügyintézési lehetőségek valamelyikén vegyék fel velünk a kapcsolatot. Ügyintézésekkel kapcsolatban a www.alfoldviz.hu weboldalon az ügyfélszolgálat menüpontban is tájékozódhatnak, illetve a felhasználó változás bejelentésről bővebb információt ide kattintva érhetnek el.
Amennyiben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok elektronikus formátumban történő eljuttatása nem lehetséges, úgy azok elhelyezésére továbbra is a Divízió központ bejárata mellett található, „ALFÖLDVÍZ Zrt. Dokumentumok” felirattal ellátott gyűjtőládában van lehetőség. A gyűjtőládát naponta ürítjük, a beérkezett dokumentumok feldolgozása folyamatos.
További tevékenységeink újraindítását ezt követően is az országos döntések, iránymutatások befolyásolják, így rendelkezéseinket ezek szerint módosítjuk, melyről folyamatosan tájékoztatjuk Önöket.
Telefonos elérhetőségeink:
Ügyfélszolgálat: 06/80/922-334
Hibabejelentés: 06/80/922-333
Internetes elérhetőségünk:
Ügyfélszolgálati e-mail elérhetőségünk:
ugyfel@alfoldviz.hu
Műszaki ügyekkel kapcsolatos e-mail elérhetőségünk:
Az alábbi linkre kattintva megtalálja, hogy az Ön települése melyik területi divíziónk ellátási területéhez tartozik.
https://www.alfoldviz.hu/cegunkrol/szervezeti-felepites-elerhetosegek
Műszaki hibabejelentés e-mail elérhetőségünk:
muszakihiba@alfoldviz.hu
Postai elérhetőségünk:
5600 Békéscsaba, Dobozi út 5.
Az alábbi linkre kattintva megtalálja, hogy az Ön települése melyik területi divíziónk ellátási területéhez tartozik.
https://www.alfoldviz.hu/cegunkrol/szervezeti-felepites-elerhetosegek