TÁJÉKOZTATÁS
Tisztelettel megkérjük Felhasználóinkat, hogy a tömeges megbetegedést okozó járvány megelőzése érdekében a személyes megjelenés helyett telefonon, írásban vagy a Társaság honlapján elérhető ügyintézési lehetőségek valamelyikén vegyék fel velünk a kapcsolatot.
Ügyintézésekkel kapcsolatban a www.alfoldviz.hu weboldalon az ügyfélszolgálat menüpontban is tájékozódhatnak, illetve a felhasználó változás bejelentésről bővebb információt ide kattintva érhetnek el.
Amennyiben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok elektronikus formátumban történő eljuttatása nem lehetséges, úgy azok elhelyezésére a Divízió központ bejárata mellett található, „ALFÖLDVÍZ Zrt. Dokumentumok” felirattal ellátott gyűjtőládában van lehetőség. A gyűjtőládát naponta ürítjük, a beérkezett dokumentumok feldolgozása folyamatos. A mellékvízmérők időszakos cseréjének végzése valamint a bekötési és mellékvízmérők leolvasása átmenetileg szintén szünetel, melyről bővebb tájékoztatást a felhasználók részére az elkövetkezendő időszakban fogunk adni. A díjtartozás miatti korlátozásokat a járvány miatt hirdetett veszélyhelyzet okán felfüggesztjük.
Telefonos elérhetőségeink:
Ügyfélszolgálat: 06/80/922-334
Hibabejelentés: 06/80/922-333
Internetes elérhetőségünk:
www.alfoldviz.hu
Ügyfélszolgálati e-mail elérhetőségünk:
ugyfel@alfoldviz.hu
Műszaki ügyekkel kapcsolatos e-mail elérhetőségünk:
Az alábbi linkre kattintva megtalálja, hogy az Ön települése melyik területi divíziónk ellátási területéhez tartozik.
https://www.alfoldviz.hu/cegunkrol/szervezeti-felepites-elerhetosegek
Műszaki hibabejelentés e-mail elérhetőségünk:
muszakihiba@alfoldviz.hu
Postai elérhetőségünk:
5600 Békéscsaba, Dobozi út 5.
Az alábbi linkre kattintva megtalálja, hogy az Ön települése melyik területi divíziónk ellátási területéhez tartozik.
https://www.alfoldviz.hu/cegunkrol/szervezeti-felepites-elerhetosegek