A telefonos ügyfélszolgálati teszt fődíjasa az ALFÖLDVÍZ
A Délmagyarország napilap a Csongrád megyei telefonos ügyfélszolgálatokat tesztelte. A lap újságírói azt vizsgálták, hogy a fogyasztóvédelmi törvény szerint a szolgáltatók nem várakoztathatják a telefonos ügyfélszolgálatok az őket tárcsázó ügyfeleket. A teszt során a legjobb eredményt az ALFÖLDVÍZ érte el.
A Fogyasztóvédelmi törvény 2013-as módosítása szerint onnantól, hogy sikerül felhívni egy telefonos ügyfélszolgálatot, öt percen belül valakinek élőszóban be kell jelentkeznie. Pontosabban a cégnek „minden elvárhatót" meg kell tenni azért, hogy ez megtörténjen. A törvénynek való megfelelést vizsgálta tesztje során a Csongrád megyei napilap. A teszt során a legjobb eredményt az ALFÖLDVÍZ érte el, mellyel elnyerte a Telefonos ügyfélszolgálati teszt fődíját.
A teljes anyag ide kattintva olvasható el.